رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این آیین اظهار داشت : نمایشگاه رویای رنگ در راستای فعالیتهای انجمن های فرهنگی هنری خصوصا انجمن هنرهای تجسمی که پس از تشکیل انجمن و انتخابات هیات امناء اولین فعالیت خود را علاوه بر فعالیتهای نمایشگاهی که داشتند آغاز بکار کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ 29 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این آیین اظهار داشت : نمایشگاه رویای رنگ در راستای فعالیتهای انجمن های فرهنگی هنری خصوصا انجمن هنرهای تجسمی که پس از تشکیل انجمن و انتخابات هیات امناء اولین فعالیت خود را علاوه بر فعالیتهای نمایشگاهی که داشتند آغاز بکار کرده است.

اورنگ نارکی با بیان اینکه نقاشی با آبرنگ امکانات زیادی را برای بیان خلاقیت ارایه می دهد، افزود: آبرنگ به عنوان یک ابزار نقاشی مناسب برای ترسیم پدیده‌های طبیعی شناخته می‌شود که هنرمند می‌تواند با توجه به ویژگی‌های بصری آن، خصوصیات و بافت پدیده‌ها را بهتر ترسیم کند.

وی افزود : انشالا برنامه هالی دیگری در قالب نمایشگاههای مختلف ،کارگاهها و ورک شاب های آموزشی مختلف و همچنین اردوهای یک روزه آموزشی در مراحل بعد و تا پایان سال انجام خواهد شد .

«فرنگیس یوسفی» هنرمند گچسارانی که در حوزه نقاشی آبرنگ مشغول به فعالیت بوده و دستی بر آتش دارد امروز اولین نمایشگاه خود را در محل نگارخانه شهید ˝جعفر سجده ای˝ اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران راه اندازی کرد.

وی از سال ۱۳۹۶ در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده است.

در این نمایشگاه حدود ۱۴ اثر در آن به نمایش در آمده است؛ که پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

به گزارش انتخاب فردا، شهرستان گچساران یکی از شاخص ترین شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد است که در هنرهای مختلف بوده و در عمده رشته های هنری نام آوران بسیاری را در خود جای داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار